ulle

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Ulrika - 11 september 2009 15:07

Då bär det iväg till Sundsvall igen och jag håller tummen för att det ska gå bra. Det har börjat pirra i tävlingsnerverna, men jag hoppas att dom kan hålla sig på pall. Jag fick iflammation i ryggen efter förra svängen, så den här gången ska jag fälla bak sätet så att jag kan halvligga.

Det är ganska härligt väder ute,men det har blåst ordentligt i ett par dagar.

Jag måste säga att det känns rätt såkonstigt nu när bloggen har bytt utseende där man ska skriva så jag förstår nästan inte hur man gör.

Jag ska försöka få med mig kameran till Midlanda så jag kan lägga in nya foton.

Jag lär ska lägga in resultaten så fort jag kan både på Skellefteå hundkapps hemsida och så skickar jag resultaten till Norran. Norran skriver förresten hur dom vill, för dom hade då ändrat min text förra helgen ordentligt.

Här på min blogg så skriver jag mest om våra egna hundar.

Ha en bra dag och vi ses snart igen! Kram UlleFlört

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards