ulle

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Ulrika - 28 juni 2010 05:09

Vad fint vi har fått det......igen!!!!

Det ser superbra ut och nu vill man bara komma igång med träning och tävling oxå. Några av klubbens hundar har varit på andra banor och tävlat och gjort riktigt bra resultat.

Snakes brorsa Boa som bor i Sundsvall, han bara vinner och vinner, han är en så kallad Superhund.

Dom andra syskonen har oxå vunnit lopp men Boa är den som visat bäst resultat. Vi får se vad Snake kan åstadkomma den här säsongen, hittills har han bara sprungit stödhund i ett lopp och då bommade han starten jättemycket men kom ändå 3:a i mål.

  

Jag har inte lagt upp tävlingsäsongen för Snake, jag vet inte hur han går och jag har ju problem att åka långt så framtiden får utvisa hur det blir.

På Fredag går jag på semester, jag får se om jag blir sjukskriven innan dess, med den här nacken och ryggen gör man inte många knop.

Jag hoppas på underverk av min duktiga ryggfixare.

Ha en jättebra dag! Kram Ulle  

Av Ulrika - 28 juni 2010 04:53

  Dagen började med stålande sol och bara det är en suverän inledning!

Jag gick med hundarna tidigt, träffade en granne som jag lånade ett bra avhårningsverktyg av så innan jag var hemma igen med the dogs så var det slut löshår, Perfa!!!!!!


Vi har börjat med en tradition att vi åker till Tuvagården vid lunch, där äter vi hamburgare och barnen får utlopp för sitt lekande.

            

På eftermiddagen åkte vi till några vänner och hade en riktigt trevlig och varm midsommarafton.

          

Jag är då inte den som klagar då det är varmt och jag kan inte minnas då det var så här fantastiskt väder på midsommarafton. Vilken underbar dag!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards