ulle

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Ulrika - 19 juni 2010 18:06



Utanför nöjesparken, som inte var öppen när vi var dit..... men det fanns en hel del att titta på ändå.  

Tord och Kevin utanför hotellet på kvällen.

  

Sista dagen framför vågorna, disig dag men det gjorde inget för vi skulle lix hem.

  


Nu kommer några härliga och roliga bilder från Frigua park och alla dessa djur.

  

Givetvis blev vi fotade med en struts!

  

Väl där så var vi ut på en liten kameltur....

  

Vi gillade nog Surrikaterna bäst, detta är spanaren...

  

Lejonen var inte speciellt aktiva...

  

Av Ulrika - 19 juni 2010 17:54

Vi satte oss i vanen och körde upp till Älvsbyn för att springa i 18 sekunder, vad gör man inte för hundarna. Vår egen bana är inte i skick att träna på än och vi har ju varit bortresta. Snake fick springa stödhund i ett licenslopp. Han bommade starten ordentligt så han fick mata på för fulla spjäll för att hinna ikapp och förbi. Yo-Gi-Oh och Sockertoppen hann han aldrig riktigt ikapp men han låg dom i haserna. Med nån mer träning i kroppen kanske han kan lära sig att starta bättre och sen brukar orken bli lite bättre. Jag kände att jag hade lite flyt när jag gick en promenad med hundarna innan vi åkte, för det är nog ända stunden idag då det inte regnat.

Igår blev vi bjudna på middag hos Jenny och Mathias, vi hade jätte trevligt!

Har tittat lite på detta bröllops stohej och nog är det väl trevligt med alla fina klänningar, men jag känner att det är inte riktigt min grej att sitta och titta på hela dagen, och ännu värre dom som är på plats, dom ser ju ännu mindre.

Nu är det Lördag och jag ska slappa resten av kvällen.

Ha det! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards