ulle

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Ulrika - 15 april 2010 05:38

Snön försvinner fort nu...........     Min gulliga påsk kärrning!  

Av Ulrika - 15 april 2010 05:23

Det går inte få stopp på tankarna! antingen tänker jag på att jag vaknat för tidigt eller varför jag vaknat för tidigt och att jag inte kan sova.

När jag är riktigt vaken så börjar jag tänka på jobb, lön, kurser och givetvis min sjukersättning, det är lite tungt när kroppen är så stressad över allt detta, men det ska jag försöka överbrygga för idag ska jag träna zumba med Jenny på friskvårds. Jag hoppas att gamm kroppen kan svänga på höfterna lite. Det blir skoj!

Jag tittar ut genom fönstret och har ingen aning om solen tittar fram idag, men kanske så.

Det blev inte så slappt igår! får försöka ta igen det i helgen för till veckan går jag tre heldagar kurs som jag inte vet om jag klarar av pga att jag inte klarar sitta.

Det kan bli roligt oxå för lite går väl in hoppas jag.

Jag blir ju ledig resten av veckan för på dom 3 dagarna jobbar jag in 1 vecka och en dag.

Idag är en ny dag med nya äventyr! Hi Hi! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards