ulle

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Ulrika - 2 april 2010 18:08

Inledde dagen med att bara ligga och dra mig! Sen var jag förstås tvungen att stiga upp och ge hundarna mat.

Efter frukost så ville man bara ut i det vackra vädret!  

jag, Tord och Kevin tog hundarna och gick den långa promenaden genom skogen och dessutom så var snön rätt så lös så man trampade igenom lite då och då.

Kevins ork och kondis är det då inget fel på, jag imponeras över hur mycket han orkar. Han fortsatte leka i snön på gården när vi kom tillbaka + att det blev lite skoter och bob körning.

    

Jag hade ju lovat Kevin att vi skulle gå och se Alvin och gänget 2 idag, fick då informationen att jag fick inte följa för han och William skulle gå på bio. Jag fick bara skjutsa. Hur kul är det! jag gillar tecknade filmer, men är man mamma så är man.

Jag åkte till min förkylda och hesa mamma under tiden dom var på bio, det var trevligt att få en pratstund med morsan, som i och för sig inte kunde prata så mycket.

När jag hämtat grabbarna efter 1 och en halv timme så åkte vi hem i snöslasket och välhemma så hade Tord och Nattan grillat så vi fick jättegodmat. Djävulskyckling.

Imorrn är det hockey igen och har dom inte skärpt till sig från sista matchen så är jag rädd för att vi åker på pisk igen!

Ha en bra afton och kväll! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards