ulle

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Ulrika - 22 december 2010 16:23

Det har snöat och snöat, kevin älskar det!

I hate it! min rygg gillar inte att gå i djupsnö, inte jag heller för den delen! Hi! Hi!

Jag och Tord åkte runt förra Fredagen och köpte in alla julklappar. Oj så skönt att ha gjort bort det på en gång.

Idag har det inte snöat men då är det kallare istället. Det har varit mellan -20 och -22 hela dagen, jag tar hellre det än snö och blåst. Det är enklare att klä sig mot kylan än vinden och snön.

Jag och Kevin sov länge åt frukost, sen gick vi ut och tog med oss hundarna och gick till pulkbacken, som det var lite för mycket lössnö i så det var bara att vända hemåt igen. Kevin frös, inte jag för jag fick ha hundarna i ena handen och pulkan och Kevin i den andra och dessutom fick jag gå rätt fort så att inte nån skulle frysa ihjäl.

Igår tog vi in julgranen och i år får den stå i köket.

Så här fin blev den med allt pynt och julklapparna under obs! den stora är Kevins.Jag kan berätta sedan var det var.

  

Vi börjar julfirandet imorrn hos min pappa, på julafton ska vi vara i Bergsbyn hos syrran och company och juldagen så ska hela vår familj, stora och små barn + farmor och farfar fira jul hemma hos oss.

  Julafton i dagarna 3 inte illa va!

Jag önskar alla mina vänner och bekanta en riktigt god jul! Kram Ulle  


ps: Lite hockey abstinens har man! men snart startar det igen och förresten så har våran Foppa och Fosell skrivit på förlängningskontrakt. Yippiee!!!

Ikväll är den en match med Djurgården - AIK om jag inte kommer ihåg fel. Man kanske ska titta! vem vet? vi får se! ds:

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards