ulle

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Ulrika - 4 oktober 2010 10:36

  Jag är som sagt inte riktigt pigg och därför inte så snabb på att skriva i bloggen.

Både jag och Kevin har hosta och lite feber, därför är vi  hemma och tar det lugnt.

Det blev som jag trodde Nitro Methane vann Advantages master race, han bommade starten något men i vanlig ordning så var han först in i 1:a kurvan och då är det inte många hundar som kan hänga med. På karriärens fyra starter så har han tagit 2 banrekord och 3 täcken, inte illa pinkat så att säga.

Kullen som Nitro kommer ifrån har alla visat stor kapacitet och hans syster O såfina blev 5:a i masters. Namnet på årets masters tillhör en bror till Nitro som tyvärr inte finns på banorna mer och Jack 2:a SM 2010, Curry canon o.s.v

  

Skellefteå hundkapp hade oxå några hundar som startade på Åkers helgen som var. Banrekordhållaren på lång distans Crimdon Mustang tog en andraplats, Crimdon Mononok en tredje och Crimdon Naginata sprang första gången på Åkerskanal.

Jag har fått tag i en fin bild på Snake när han segrade på hemmabanan sist.

I sommar har det varit fototävling på Norran och en kompis till Natalie har tagit ett fint kort på en häst som varit här och Kevin.

Nu ska jag och Kevin se på Pettson och Findus, Pyssla och ta det easy!

Skellefteå AIK fortsätter att vinna!

Ha en bra dag! Kram Ulle        

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards