ulle

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Ulrika - 23 april 2009 05:56

Som ni som läser här redan vet så har vår dator varit halvpaj ett tag, nu är den helpaj! Men igår så tog jag saken i egna händer, jag tog mina besparingar och köpte en laptop. Förhoppningsvis ska den få vara hel ett tag i alla fall. Menjag är en liten novis på det här med datorer så vi får se hur detta slutar.

Dom här som körde genom isen! det visade sig att det var någon jag känner, det är ju så i en liten stad och 63åringen bodde i grann byn. Det är så trist när sånt där händer, men tyvärr har det lust att hända allt för ofta på våra vår isar.

Jag har börjat hos en ny sjukgymnast nu! Då blir det nya övningar och man kommer åt muskler man inte använt på ett tag som resulterar i träningsvärk, vilket jag har i magen just nu.

Skellefteå AIK har gjort några förvärv och det ser riktigt bra ut.

I helgen ska jag på klassträff då jag får träffa en del av mina kompisar från grundskolan, det blir jättekul!

Nu ropar Kevin! som förresten stukade foten i Torsdags så jag fick ta ut min första vård av barn på Fredan. Vi ses och ha det! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards