ulle

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Ulrika - 2 april 2009 06:56

Nästan i alla fall. Jag ska bli behandlad och jag har några ärenden jag måste göra. Men ganska lugnt blir det nog.

Vi håller ju på att omorganisera på jobbet, det ska dras ner på personal och lokal för att spara pengar i dessa tider. Men samhall anställda blir aldrig uppsagda och det är ju skönt att veta, men dra ner på personal kan innebära att det blir utslussning eller inbyggd verksamhet eller kanske oxå pension för en del. För mig kan det bli en ny roll inom företaget eller utsluss vi får se.

Vår hundkappklubb genomgår oxå en förvandling genom att vi delar upp föreningen i sektioner med ansvariga för varje sektion. Vår klubb kan stoltsera med att vara den första hundkapplöpningsklubb i Sverige med att ha en ungdoms sektion och det är jag stolt över. Vi måste satsa på dom yngre för att bredda föreningen och öka kunskaperna och det känns som att när vi "fick" en ny bana kunde vi börja om och försöka nystarta på nåt vis, ett nytt sätt helt enkelt.

Vi har en ny hemsida som har det mesta man kan önska, där finns inriktningar mot både nybörjare och aktiva. Jag har som jag sagt tidigare länkat härifrån så det är bara att gå ut och titta.

Jag känner mig så tråkig att jag bara skriver, men jag SKA lägga in mera bilder snart. Vi hörs och syns! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards