ulle

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Ulrika - 24 oktober 2009 08:40

Jag har blivit hostad i örat halva natten! Kevin har fått en hosta som heter duga, ingen feber men hostan vänder ut och in på hela den lilla kroppen.

Jag själv har börjat få ont i halsen! ska väl bli sjuk igen.

På Måndag kommer Norran på jobbet för att intervjua mig bl.a om en satsning inom Samhall som heter företagarakademin( långt ord). Jag har en förmåga att bli inblandat i allt. I nu läget är det då inte aktuellt att starta något företag men om det skulle rasa in massa pengar från någonstans så kanske. Om jag startar något så måste jag räkna med att ha någon eller några anställda eftersom jag inte klarar att jobba själv mer än halvtid.

Det är lite kul för en kille som är döv har börjat om på samhall igen efter lång sjukskrivning så nu får jag agera dövassistent igen. Det går lite trögt med teckenspråket eftersom det var ca.13 år sedan son jag utbildade mig. Men det ska väl sitta i ryggmärgen kan man tänka. Jag tycker att det är roligt med teckenspråk, jag har alltid haft en förmåga att prata med hela kroppen.

I afton är det match igen och då får vi hoppas att SAIK är på hugget, dom ligger nu trea i tabellen, men fort kan det ändra sig om det kommer några förluster. Det är bara att hålla tummarna helt enkelt.

Idag blir det nog så att vi får tillbringa dagen inne när Kevin har sådan hosta.

Den första snön låg på marken när jag skulle gå ut och ge hundarna mat. Tänk! så mycket ljusare det blir på en gång.

Ha en jättebra dag! Kram UlleJag och Kevin  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards