ulle

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Ulrika - 10 oktober 2009 10:01

Då Skellefteå AIK möter serieledarna HV71 och man kan inte säga något annat än att jag hoppas att dom får det jobbigt att möta SAIK.

Det har varit något av varannan matcher då SAIK spelat riktigt dåligt eller riktigt bra, och om det fortsätter så är det den här gången dags för en dålig match. Men mönster är till för att brytas, nu är det dags!.

Jag gissar på 3-3 som slut resultat. Jag hoppas förståss på seger för hemmalaget och nu när jag finns på plats så ska jag hjälpa till att heja fram vårt lag Skellefteå AIK.

Kevin ska vara hemma hos Jenny med familj och eventuellt sova där, annars får jag hämta honom efter hockeyn.

Då får vi alla åka hem och bänka oss framför TV och se hur det går för Sveriges fotbollsgrabbar. Zlatan är förståss den stora stjärnan med det stora hjärtat. Jag gillar att han alltid ställer upp för sitt ursprung Rosengård och inte tappar mark kontakten.

Nu ska jag ut med hundarna, Ha det! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards