ulle

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Ulrika - 27 augusti 2012 17:38

Vi hade ganska tur med vädret även detta år!

Kevin hade bjudit några vänner på kalas.

Paketöppning är alltid spännande!

   

Några av presenterna han fick!

 

Lite fika och tårta hör också kalas till.

 

Efter lite skattjakt där dom fick leta sina godispåsar är badet obligatoriskt!

Jordgubbarna var från vår egen odling.

 

Bästisen Elias, syrran med hennes kille Kent, storebror William med mat i munnen och pappa Tord var såklart med.

Några till vuxna också inklusive jag var oxå med, men fastnade inte på bild. Jag är rätt så van eftersom det är mest jag som fotar.

       

Det blev en bra dag och jag tror alla var nöjda!

Han fick ju en furhjuling några dagar i förväg och den har rullat många meter redan kan jag lova.

 

Vi har varit och provat skateparken och det gick både bra och mindre bra utemellan men övning ger färdighet har jag hört.

       

Han träffade även på några nya vänner där och dom var från Norsjö.

 

Vi har påbörjat ett dammbygge här i Yttervik och så smäningom kommer jag att lägga ut bilder på slutresultatet och vägen dit.

Ha det så bra alla! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards