ulle

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Ulrika - 13 september 2011 13:24

Jag kan inleda lite med att min rygg byter skepnad hela tiden, jag har mystiska smärtor som kommer och går. Det skulle ju och andra sidan ta 2-3 månader innan man vet vad det blir för resultat av behandlingen.


Snart kör elitseriesäsongen igång, Jag längtar!!!! På Torsdag är första matchen.


Jag har varit en sväng och hälsat på pappa  och Maud, och vi gjorde några burkar med äppelmos av äpplena jag plockat ner från våra äppelträd.

Han hade sparat ett urklipp från när jag gick i ettan, alltså var jag lika gammal som min son är nu. Stor i käften var jag redan då!!!!

Gissa vem som är JAG!!!!!

Det är kul när man hittar gamla urklipp,jag hittade även ett urklipp som (jag) eller typ min mamma skickat in till norran.

  Tror i och för sig  att ett sto med 3 föl i magen inte är i topptrim för tävling, men....... fantasin har inga gränser.

Ha en bra dag! Kram Ulle  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards