ulle

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Ulrika - 30 mars 2011 11:03

En match och en seger till så kan Skellefteå AIK vara klara för final, men jag ropar inte hej än. Ny match imorrn på bortaplan i Luleå.

Det var ruskigt va bra Saik startade matchen igår och det var bara ogjort att det inte stod 3-0 i första perioden.

En av Abbottarna missade en klar målchans och det tackar jag för.

Matchen slutade med att Saik vann med 2-0 ett mål av Söderberg och ett i öppen kasse för Jimmie Ericsson (det är som hans grej) det där med att göra mål när ingen målvakt är i vägen.

Oj! så spännande det kan vara.

Utspelet mot Fahlman har gått så långt att han ar tagit ledigt några dar för att åka bort med familjen efter ett andra mordhot, vad är det för värld vi lever i?????

 

På Lördag åker jag till Norrbotten för att hälsa på mina kära vänner.

Undrar om jag vågar ha AIK pin på jackan eller om man blir lynchad då!

Nej! skämt och sido så längtar jag att bara få vara i gott sällskap.

Jag har förresten glömt att berätta att jag fick följa min kära vän Nisse och se den första semifinalmatchen mellan AIK- Luleå, tyvärr var det torsk den gången men matcherna är så jämna så egentligen kan vilket som helst av lagen vinna, Men jag hoppas givetvis på SKELLEFTEÅ AIK!

Idag är det kallt, fast egentligen är det "bara"-8 men nu vill man ha VÅR OCH VÄRME!

Jag ska klä på mig och ta ut hundarna en svängom och hoppas att jag inte halkar, för då bli inte min rygg nå kulig!

Ha en jättebra dag! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards