ulle

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Ulrika - 2 november 2010 07:40

Att vi köpte bil! en Suzuki grand vitara, mörkgrå metallic och FYRHJULSDRIVEN!!!! Yipiiee!! nu behöver då inte jag sitta fast på gården i vinter, och som det känns i min rygg just nu blir det då inte ett spadtag tagit av mig.

Jag vet inte men ryggenvillverkligen inte vara med för tillfället, det är därför jag inte skriver så mycket i bloggen heller för jag kan inte sitta!!!

Kevin har hosta till och från hela tiden nu och när han sover med mamma så blir det inte så mycket sömn för mig heller......inatt har jag sovit rätt bra om det inte vore för ryggen.

Våran myskatt Tussan!

  

I afton ska Kevin och mormor gå och se Sammys äventyr, jag vill oxå men kan som sagt inte sitta så det funkar inte.

Sen sover Kevin hos mormor så då kan man i lugn och ro se hockeyn ikväll. Skellefteå AIK möter Timrå så det blir spännande!

En bomb som släpptes i veckan var att vår stora back Skrbek lämnar SAIK, vilken anledning?????? svaren är många, jag hoppas att vi klarar oss med den backbesättning vi har (unga grabbar) annars tar jag gärna in en stabil erfaren pjäs. Jag tror i alla fall på seger ikväll oxå, vi tar in på Luleå i tabellen! 


Crimdon Mustang blev 3:a i St. ledger, liksom Crimdon Mamba i sitt lopp och lille Rapp slutade 5:a i puppyderbyt, nu är det nog slut på den här säsongen för oss i norr.


Nu ska jag ta ut hundarna en sväng och senare idag ska jag och Kevin på stan för att möta mormor så dom får gå på bio.

Ha en bra dag! Kram Ulle  

ps: vid tillfälle ska jag lägga in ett snygg foto på Kevin i helloween mundering.

    


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards