ulle

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

Det händer inte så mycket..

Av Ulrika - 22 oktober 2008 13:56

När man bara är hemma så händer det inte så mycket. Jag har fortfarande ont i nacken. I morgon ska jag åka och fixa det har jag tänkt.

Jag har då sagt till min sjukgymnast att jag kommer inte att träna där förrän jag är relativt fräsch i kroppen. Jag har missat två arbets tränings dagar p.g.a hemma med sjukt barn, sen är jag ju inte riktigt arbetsför själv heller. Tordag kväll börjar AIK:s borta turne´jag är inte riktigt lika säker på dom borta. Dom möter bl.a Rögle som har sett riktigt bra ut, dom ligger bara strax under oss i tabellen. Statistikmässigt är AIK sämst i hela elitserien i första perioden. Vad beror det på? är det inte riktigt jä...lar anamma från start. Det känns som att dom går in och känner på första perioden och antingen är dom sämre eller så kämpar dom på. Hemma matcherna har ju varit bra, men då har dom ju alla oss, fansen som hjälper till. Jag undrar vad man kan göra för att dom ska få samma eller liknande känsla borta. Dom får ställa in sig mentalt på att dom fixar allt.

Hundarna verkar äntligen vara i skick igen. Higgins har haft så ont i ryggen så jag trodde att jag skulle vara tvungen att åka och röntga honom. Men peppar,peppar så tror jag att han kan vara tillrättalagd nu.

På återseende Kram Ulle som ska på föräldramöte i afton.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 14 oktober 2015 12:38

Goddagens!  Det har hänt jättemycket sen sist, jag har varit utan hund i nästan 2 år, men i mars i år skaffade jag en omplaceringshund. Nämligen Eros en praszky krysarik som fyller 6 år på Söndag. En otroligt sympatisk hund som är med på det mesta....

Av Ulrika - 19 januari 2014 11:30

Det här året har varit riktigt jobbigt! Min kropp vill inte riktigt vara med och behandlingarna har inte riktigt svarat som dom ska. Jag får nog helt enkelt leva med mina smärtor. Ett väldigt jobbigt konstaterande var att jag inte längre klarad...

Av Ulrika - 20 april 2013 10:45

Väntan har varit lång, närmare 35år. Nu gjorde dom det, först vann dom serien på ett övertygande sätt, sen slog Bud rekord+ mycket annat som dom var bäst på. Det var som upplagt för ett guld. Ikvarten mötte dom Brynäs i all sin glans, men dom h...

Av Ulrika - 6 januari 2013 12:16


Jag har haft ett underbart jul och nyår, trevligt sällskap och mycket vila och återhämtning.Det jag inte är speciellt nöjd med är när jag var ute och sparkade med hundarna och en hund i flexikoppel som inte gillar mina hundar lyckades flyga på mig oc...

Av Ulrika - 29 december 2012 18:18

Nu är han äntligen ikapp mig i ålder, Tord har blivit 40 år. Tord hade gjort en fantastiskt vacker tårta.   Det ska ju tydligen jäklas med 40 åringar! Anette, Emma och Duncan tog chansen.   Tyvärr så fickjag slut batteri i kameran så det ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards